صندلی داااااااااغ
تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1388برچسب:, | 17:46 | نویسنده : الهام محمودی

سلام

چشمکدیگه نوبتی هم باش نوبت منهخجالتی

وجدانا تو هوا به این گرمی رحم کنید و به آتیشم نکشونید

یه ذره از هیزماتونو برای نفر بعدی هم نگه دارید

بالاخره شتریه که ممکنه در خونه هر کدومتون بخوابه

منتظر سوالای گرمتون هستم

و اینک این شما و این صندلی من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مغولی
ساعت5:14---5 شهريور 1393
س خانوم محمودی....من یک ماه ونیم بیرجندم جزتوحید وقلعه وشهربازیش یه چندتاجای تفریحی بگین خسته شدم تکراری شدن؟!!!!!.....موفق باشیییییین
پاسخ:سلام، امیدوارم بهتون خوش بگذره هرچند حتی 1%به جاهای تفریحی نیشابور نمیرسه، روستای گیوک و آبشارش، مزار شاه سلیمان علی، مزار بی بی زینب خاتون، مزار رزگ، بند دره و بند عمرشاه، فقط همین جاهارو بلدم، سلامت باشین.


قریب
ساعت16:49---4 شهريور 1393
سلام خانم محمودي ببخشين اين حرفو توصندلي شما ميزنم ولي بايد ميزدم ي خواهش از نويسنده هاي وبلاگ دارم :ادمي که تو کلاس ما نيست و با مشخصات کامل هم نمياد حالا کاش حرفشونم منطقي بود . ادمي که هنوز به بلوغ فکري نرسيده يک حرف بي ربط ميزن چرا حرفشو تاييد ميکنين اينجوري هر ادمي هر چي به زبونش اومد تو وبلاگ مي نويس(ادمي که اينقد مرد نيست با اسم وفاميل ديگران نظر ميزاره و به خودش اعتماد نداره تاييدش نکنين تا شايد وبلاگ بهتر بش) حداقل حرفهایی که بی ربطن تایید نکنین (منظور من کلی بود نه بخاطر اون حرفی که تو طالع بینی رنگها زده شد و ایشون تایید کردن حتما ایشون فکر کردن خانم احمدی کلاس خودمون ولی من فکر میکنم ایشون نیستن)
پاسخ:سلام، فرمایش شما کاملاً متینه آقای قریب، منم بجز همین یکبار ک روی صندلی داغ ی نفر با ی عنوان ناشناس ازم سوال پرسید کامنت دیگه ای رو تایید نکردم، توی پاسخم قید کردم ک جواب دادم چون گفته نشه انتقاد پذیر نبودم، همین ولاغير، همین الانم از همه نویسنده ها خواهش میکنم ب خواسته ی آقای قریب و باقی بچه ها احترام بذارین و منبعد کامنتایی با نام مستعارو تایید نکنین.ممنون.


زهرا
ساعت5:34---2 شهريور 1393
سلام عزیزم
۱وقت دعا کردن اول کی میاد توی ذهنت؟
۲مواقعی که عصبانی هستی چه چیزی اعصابت رو تسکین میده ؟
۳چه رنگی را دوست داری ؟  چرا؟
۴بهترین داروی حسادت ...؟
۵تیکه کلام شما چیه ؟
۶وقتی ناراحتی کدوم حالت رو ترجیح میدی ؟1. تو لاک خودت باشی و کسی پا پیچت نشه2. یا حضور کسی رو کنارت حس کنی و بدونی تنها . ۷بالای کوه با یه تیکه زغال رو صخره ها چی مینویسین؟
پاسخ:سلام زهرا جون، 1:گاهی دوستان ونزدیکایی ک ی گرفتاری مهم دارن گاهیم خودم،2:قدم زدن،نوشتن،گوش دادن ب ی موسیقی ملایم و...،3:من همه ی رنگارو دوس دارم اما بیشتر مشکی چون ی حس خاص داره ک بنظرم توی باقی رنگا نیس، 4:حسادت درمان نداره عزیزم فقط باید هر وقت ک متوجه میشیم رفتارمون از سر حسادته دقیقاً عکسشو انجام بدیم، 5:اوا...، 6:هردو حالت ممکنه برام پیش بیاد بستگی ب مساله ای داره ک باعث ناراحتیم شده، 7:این نیز بگذرد...


فائزه
ساعت19:35---1 شهريور 1393

سلام دوست جون شرمنده دیر اومدم سراغت اخه درگیر اون ماجرایی بودم که بهت گفتم . بی خیال بریم سراغه سوالات راستی یه چی بگم الهام جون از نظر من تو اصلا مغرور نیستی ما که باهات تو خوابگاه هستیم اینو بهتر از همه می دونیم.
1. فرض کن می خوان فیلم زندگیتو بسازن به نظرت اسمش چی باشه؟
2.اگه قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی چیزی هست که به خاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری؟
3.اینا تورو یاد چی میندازه:
من:
تو:
او:
ما:
شما:
بودن و نبودن:
نبودن وبودن:
اینده:
امروز:
دیروز:
4. بیشتر مامانی هستی یا بابایی؟
5.چرا ساعت گرده؟
6.چرا تلویزیون گرد نیست؟
بسته سوالام خیلی تخصصی شدن می ترسم نتونی جواب بدی فعلا بای بای
پاسخ:سلام قربونت برم، فدایی داری، 1:و خدایی ک دراین نزدیکیست، چون زندگیم فرازو نشیب زیاد داره و من همه جا کمکشو حس کردم، 2:آره اینکه دوس داشتنمو ب همه ی اونایی ک دوسشون دارم روزی چندبار یادآوری کنم، 3:من:یاد خود خودت دیگه، تو:خودم وشخصیتم، او:مبهمه، کلی شخصیتای سیاه وسفید میاد تو ذهنم، ما:جمع دوستانمون تو حیاط خوابگاه زیر ی آسمون با کلی ستاره، شما ؛دوم شخص جمع، امتحان زبان فارسیه!؟!بودن ونبودن :یاد مجسمه ها و این بیت ک حکایت ی سری از آدماست :بودم ولی مثل نبودن بود این بودم،تا بودن این باشد همان بهتر ک نابودم.نبودن وبودن :خدا چون در عین حال ک نیست همه جا هست، آینده :همه ی آرزوها وبرنامه هام، امروز :اینکه هنوزم هستم، دیروز :فردای پریروز. 4:هردو، بامامانم راحتترم اما با بابام بیشتر سربسر هم میزاریم، 5:کی گفته گرده؟؟؟ ساعت من ک مربعه!!!! 6:منحنیش ک اومده حالا چون دلت آروم بگیره میخوای سفارش بدیم گردشم بسازن، خخخخخخخ!!!! بابای.



زهره
ساعت23:49---27 مرداد 1393

7. چقدر با خودت روراستی؟ تا حالا شده بخوای در مورد یه موضوعی خودتو توجیه کنی؟

8. دوست داری تو روز تولدت چی کادو بگیری؟

9. بهترین دوران زندگیت؟

10. تعریف یه دوست خوب از نظر تو؟

منتظر پاسخای گرمت هستم. موفق و موید باشی
پاسخ:7:روراست روراستم زهره جون، هيچوقت ب خودم دروغ نمیگم ولی آره شده رفتارمو توجیه کنم اونم جنبه ی دلداری دادن داره ن هیچ چیز دیگه ای،8:بلیط ی سفر توپ یا ی دستگاه اتومبیل یا... بالاخره آرزو بر جوانان عیب نیست، 9:دوران کودکیم خصوصا مهد ودبستان، دنیای جالبی داشتم... 10:ایمانشو داشته باشه وفهمیده باشه (ایمان کلی معنی میده و خیلی چیزا رو کنترل میکنه) باقی چیزام خلاصه میشه توی معرفت، همین. سلامت باشی عزیزم.



زهره
ساعت23:36---27 مرداد 1393
سلام الهام
بالاخره اومدم
زود تند سریع به سوالام جواب بده
1. اگه دوباره زمان به عقب برمیگشت بازم رشته پرستاری رو انتخاب میکردی؟

2.اگه محدودیتی برای انتخاب رشته وجود نمیداشت،برای انتخاب رشتت از بین این 3مورد به ترتیب کدوماشو تو اولویت قرار میدادی؟ آ)علاقه ب)پرستیژ و موقعیت اجتماعی رشته ج)آینده شغلی و مالی رشته

3. فرض کن تو یه شرایط خیلی سخت(مثل جنگ) به وجود تو به عنوان پرستار نیاز شدیدی هست، حاضری داوطلبانه جونتو به خطر بندازی؟

4. فرض کن یه نفر از همکاراتو قراره از محل کار به ناحق اخراج کنن. تو میدونی که اگه از اون فرد دفاع کنی ممکنه موقعیت خودتم به خطر بیفته. حاضری بهش کمک کنی یا ترجیح میدی سکوت کنی؟

5. تو انتخاب اطرافیانت، موقعیت اجتماعیشون چقدر برات اهمیت داره،مخصوصا تو انتخاب همسر.(بیشتر از لحاظ شغلی و وضعیت مالی)

6. فرض کن تو به عنوان مجری یه برنامه تلویزیونی انتخاب میشی. تو یکی ازین برنامه ها، یه متن میزارن جلوت که توش راجب یه موضوعی صحبت شده و ازت میخوان که عین اون متن رو بخونی، اما اون چیزی که اونجا نوشته شده کاملا برخلاف نظر و عقیده تو هست. تو این موقعیت چیکار میکنی؟

پاسخ:به به، سلام زهره جون، چ عجب!!!!!! 1:اگه بازم درست درس نخونم حداقل اشتباهی ک واسه مصاحبه تربیت معلم کردمو انجام نمیدم، اگرم نشد آره دیگه بازم پرستاری، 2:اول آینده کاری بعد علاقم بعدشم پرستیژ ومرتبه اجتماعی، 3:نمی خوام شعار بدم وبگم حتماً میرم چون میدونم شرایط فوق العاده سختیه اما فک میکنم اگه ب وجودم نیاز باشه میرم،4:نمی تونم سکوت کنم وببینم حقش داره ضایع میشه حتی اگرم توخطر بیفتم طرف حقو میگیرم، 5:موقعیت اجتماعی اهمیت داره اما ن قد شخصیتشون، من اطرافیانمو بخاطر خودشون میخوام ن صرفاً موقعیت اجتماعی. 6:بستگی ب موضوعش داره، چون میدونم مطالب نادرست از طریق رسانه ارائه نمیشه خوب پس شاید اعتقادم غلطه ک باهاش درتناقضه، اول فک میکنم تا درستو از نادرست تمیز بدم بعد درستش رو اجرا می کنم.


ندا
ساعت11:11---27 مرداد 1393
22.ب نظرت صندلی داغ کی جذاب تر بود؟قشنگترین سوال تو کل صندلیا از کی پرسیده شد؟کی پرسید؟و چی بود؟
23. پنج تا چیزی که خیلی ازش می ترسی رو نام ببر.
24.الف)خجالتی ترین؟ب)جزوه نویس ترین؟ج)عجیب ترین؟د)خاص ترین؟ه)غایب ترین؟و)خنثی ترین؟
از اتاق فرمان اشاره میکنن فعلا کافیه
پاسخ:22:من یادم نمیاد سوالای بقیه رو، قضاوت در مورد این سوالو بزاریم بر عهده بچه ها،23:از آدم بی عقل و بی رحم، از اینکه ی روز خدایی نکرده سلامتی یا خانوادمو از دست بدم ویا باعث شکستن دل کسی بشم، مار، با اون بلایی ک بچه ها اون شب سرمون آوردن فک کنم از جنم میترسم، 24:الف :آقای دستجردی وقریب، ب :فرح وسارا، ج :آقای زنده دل، د :فاطمه، ه :بین خانوما ک زیاد نداریم ولی آقايون خیلیاشون زیادی غیبت میکنن، و :مریم.تازه اشاره کردن ک فعلاً کافیه!؟! ینی چی؟؟؟ ینی دوباره هم!؟!


ندا
ساعت10:50---27 مرداد 1393

19.اگه قدرت انجام هر کاری رو داشته باشی اول از همه دوس داری چ تغییری تو اطرافت ایجاد کنی؟
20.اگه همین الان بخوای از یکی از بچه های کلاس تشکر کنی از کیه و بخاطر چی؟
21.اگه بفهمی شوهرت بهت خیانت کرده چه میکنی?!
پاسخ:19:اول از همه صلح رو در دنیا برقرار میکنم این خواسته ی قلبی منه، 20:از خیلیا باید تشکر کنم یکیش فائزه بخاطر ی شب ک خیلی دلم گرفته بودو ی مشکل شخصیم داشتم، توی اون لحظه فائزه بود ومن تونستم ی دل سیر تو بغلش اشک بریزم وسبک بشم کلی دلگرمی بود واسم، 21:اولاً بستگی ب درجه ی اشتباهش داره ثانیاً بستگی ب این داره ک بابت رفتار اشتباهش پشیمون باشه یا نه، اگه پشیمون باشه من هيچوقت فرصت دوباره رو از کسی نمی گیرم،می بخشمش.



ندا
ساعت10:41---27 مرداد 1393
اگه بخوای از بین بچه ها یه مامان و یه بابا برای خودت انتخاب کنی کیا رو انتخاب می کنی ؟( هر دو از دخترا قبول نیست)
17.بخوای از بینشون یه برادر و یه خواهر انتخاب کنی چی؟
18.مجبوری یکیشو انتخاب کنی:
کسی ک دوست داره و ازش متنفری
کسی ک دوسش داری و ازت متنفره؟؟کدوم؟با ذکر دلیل
پاسخ:16:مامان :فائزه، بابا:نمیدونم شاید آقای حصاری،17:خواهر:فرح، برادر:همه ی آقايون کلاس مثل داداشام قابل احترامن، 18:خداییش خیلی انتخاب دشواریه، اگه مجبور باشم اونیو انتخاب میکنم ک دوسم داره ولی ازش متنفرم. چون از گدایی کردن محبت بیزارم،محبتی ک با گدایی و خرد شدن شخصیتم همراه باشه ارزش نداره


ندا
ساعت10:27---27 مرداد 1393

9.پس گل رزسرخ چی اونو واسه کی به کار میبری؟
10.برای این کلمات ی جمله کوتاه بگو
الف)روزه و شب آرزوهاب)بیرجند وتوت ج)فرجه ترم یک و اتاق مطالعه د)آب انار وتولد فرح ه)باغ ملی و تاب و خانم احمدی 
11.چند وقت طول کشید رمز لبتابتو حفظ کنی؟
12.عینک آفتابی ک میزنی uvچنده؟
13.اون شبی ک باصدای جیغ از خواب پریدی چرا خودتم جیغ کشیدی؟اگه همه همین جوری پشت سر هم جیغ میکشیدن خوابگاه چی میشد؟
14.اگه اون شب واقعا سکته میکردی ترجیح میدادی فرداش کارآموزی بری یا ی ماه جریمه؟
15.وقتایی ک من و فرح اونقدر جلوچشمت پفک و تخمه میخوریم شکنجه نمیشی؟؟عاخه چرا؟


پاسخ:9:هنوو نميدونم بهش فک نکردم...ولی با افتخار تقدیمش میکنم ب خودم،10:الف:سحریش ب چ فلاکتی جور شد،یادته؟؟؟،ب:توت ندیده ها!!! ج:تموم وقت منو تو با هم میگذشت توی اون اتاق، د:واااااییییی نگو!هنوزم ی جوریم تا دوباره شما باشین هوس آب انار نکنین،بیچاره جیب فرح!!!!ه:اوا خانوم احمدیم واسه خودش کاراگاهیه ها!!!11:داداشمه دیگه!!!! اونقدرام سخت نیستا همون وقت حفظش کردم، 12:تو نقشه قبلی داشتی نه؟؟؟ اصاً هدفت این بود ک دست منو رو کنی!!! میدونم...باشش تسلیم، اعتراف میکنم اون عینک دزدیه، از داداشم کش رفتم،نمیدونم چنده!!! 13:انتظار داشتی جیغ نزنم وقتی تو عمق خواب بودم چن نفر داشتن جیغ می زدنو همه جا تاریک بود!؟!داشتم سکته میکردم!!یکی نیس ب بعضیا بگه آخه ايهاالناس شما ک جنبه فیلم ترسناک و اجنه ندارین خوب عزیز من نیگا نکنین ک از ترسش خواب ب چشمتون نیادو ساعت 3:30نصف شب ملتو سکته بدین، اصاً وضعی بود بخدا، واقعاً شده بود کپ فیلم خوابگاه دختران... 14:میومدم کارآموزی منتها با آمبولانس 15:تخمه ک کلا دوس ندارم، پفکم میخورم اما مثل شماها زیاده روی نمیکنم آخه عزیزان من نخورین اینقد پفک،ضرر داره ب اون معده ی بدبخت رحم کنین.



خزاعی
ساعت18:34---26 مرداد 1393
سلام به بچهای فعال وبلاگ!!!
ی سوال داشتم خانوم محمودی.
شما از کدوم راه به این مسئله پی بردین که من مغرورم و عدم صمیمیت دارم!!؟؟
راستش واسم سوال شد بدونم از چه نظر نگاه کردین
پاسخ:من از طرف همه میگم سلام، از همون راهی ک همه ب این نتیجه رسیدن ک من مغرورم،چون ادما ظاهربینن اقای خزائی،چیزی ک ب خودشون اجازه میدن در مورد شخصیت طرف مقابل قضاوت کنن ظاهره،ب من میگن مغرور چون شناختی ندارن و حقم دارن الانم شما دارین بر اساس رفتار ظاهریتون قضاوت میشین چون شناختی در موردتون ندارم،وممکنه قضاوت هر کسی اشتباه باشه...


الهام
ساعت10:59---26 مرداد 1393
راستی اینم یادم رفت بگم ؛بخاطر طولانی بودن جوابا من توی قسمت ویرایش پاسخ دادم ب همین دلیل توی پاسخا لحاظ نشده، خواهشمندم اول تمام سوالاتو چک کنید وبعد ب من بیچاره تهمت بزنین، بازم ممنون از توجهتون...

فسسسسسسسسسسسسسسس
ساعت22:00---25 مرداد 1393
28 نظر داده شده ولی فقط 13 تاش جواب داده شده. مسئولین چرا رسیدگی نمیکنند!
پاسخ:آقا یا خانوم... چی بود اسمتون؟؟؟ آهان، ای بابا حداقل ی اسمی بذارین آدم بتونه صداتون بزنه!!!!!! اصلا فراموش کنین، جمعاً عرض می کنم :دوستان عذرخواهم بابت تاخیرم توی جواب دادن، هم صبح و هم عصر کلاسم و وقتم کمه باور کنین، اینو گفتم تا دیرکردم توجیه بشه...واقعاً شرمنده ام... ب بزرگواری خودتون ببخشید.


عباس
ساعت20:30---25 مرداد 1393
سلام خانم محمودی

کدوم اقایی با کفش کالج جوراب میپوشه اخه من دومیش باشم خو.

من فقط با کالج جوراب نمیپوشم با کفشای دیگه که جوراب میپوشم
پاسخ:مجدداً سلام، اینم یکی از همون مواردیه ک خيليا میگن و پرسیدین، سلیقه ایه دیگه، هرطور صلاح میدونین.


sara
ساعت0:17---25 مرداد 1393

۵)برای هر کدوم از بچه های زیر یه اسم گل بگو؟چرا اون گلو انتخاب کردی؟خانم ها:کبری-عاطفه-عالمه-نسرین- فرحناز-نیلوفر-زهرا-فاطمه-ندا-سارا.ش-فهیمه وخودم اقایون:خاوری فر-زنده دل-داوری-قریب-دستجردی-مغولی-خزایی

موفق باشی عزیزم


پاسخ:واااااییییی! دشوارترین سوالی ک ازم پرسیدن همينه!!!!!!!!! جرات داری بیشین رو صندلی،واسه آقايونم اسم گل انتخاب کنم؟؟؟؟؟ خخخخ ضایع نیس بنظرت؟؟؟؟ باش هرچی شد گردن خودت،  با عرض پوزش از آقا وخانوم فاکتور میگیرم، کبری :میخک سفید چون در فرهنگای مختلف ب عنوان گل خدا نام برده شده،2:عاطفه :مریم، 3:عالمه :پیچک ب معنای باوفا، نسرین :عطرشاهی ب معنای کم رویی، فرح :یاس آخه دوسش داره، نیلوفر :اسم خودش گله دیگه، زهرا :همیشه بهار ب معنای شاد وسرزنده، فاطمه :گل مروارید ب معنای بی ریا، ندا:سوسن، سارا :لاله ارغوانی ب معنای شاهانه بودن بخاطر فامیلش، خاوری :مینا، زنده دل ؛انگشتانه، داوری :ادریسی ب معنای پشتکار، قریب :سنبل ب معنای صداقت وخلوص، دستجردی :کوکب ب معنای وقار، مغولی :رازقي، خزاءی ؛گل یخ ب معنای عدم صمیمیت. آخییییششش سلامت باشی. 



sara
ساعت0:06---25 مرداد 1393

سلام۱).بزرگ ترنن خوش شانسی که تا حالا اوردی۲).در مورد هرکدوم از نویستده های وب یه جمله بنویس؟۳)دوست داری دوستات به چه چیزت افتخار کنن؟۴)فرق من میسازم با ما میسازیم چیه؟ راستی ما باید بسازیم یا دیگران بسازند و ما حرکت کنیم ؟
پاسخ:سلام قربونت برم، 1:اول سلامتی دومم آدمای خوبی ک اطرافم دارم.2:آقای ثابتی :ظاهرا مغرور اما فک می کنم بامعرفت، آقای خزاءی :بازم مغرور ودر مورد پستاشون :متنوع، آقای نوعپرست :دست ودلباز اما ن واسه پست گذاشتن، تو این زمینه کم میزارن، باقی نویسنده هام قبلاً ذکر شده، 3:ب هیچی، فقط ب وجودم، دوستی واقعی ینی همین، 4:ینی واقعا نمیدونی '؟!خو این جمعشه دیگه!!!!!دومی بیشتر جواب میده  آخه همه چیزو ک نمیشه خودمون بسازیم! ولی بایستی خودمونو بسازیم...



عباس
ساعت17:55---24 مرداد 1393
خانم محمودی نشد دیگه باقیش بماند این 19 تا سوال جدا اینم جدا .حالا میگین بماند نشد جواب راستشو بگین ناراحتیم تو کارم نی.
پاسخ:وب جای مطرح کردنش نبودا!!! میگن صمیمی و دوستانه وخوب برخورد کردن بجاش اما رفتار سبک نه.


قریب
ساعت12:11---24 مرداد 1393
سلام.اول درباره ی نظری که دادم صحبت میکنم(قبول دارم که جملمو بد گفتم اما اگه بیشتر دقت میکردین میفهمیدین:منظور من این بود که امیدوارم اتیش صندلی شما از اتیش صندلی من داغتر بشه )اما سوالم1-بدترین خاطرتون تو این سه ترم؟2-یک صفت یا یک جمله برای اقایان:دستجردی.خاوری فر.قریب و خانمها:میرزایی.باقری.شفیق.دهقان
پاسخ:سلام، نه خواهش میکنم، خودم متوجه منظورتون شدم، ب هیچ وجه جملاتتون بد نبود آقای قریب، 1:بحثایی ک ی مدتی بالا گرفت و قضاوتای نادرست و ناحقی ک پشت سرم شد، 2:عذرمیخوام از آقا وخانوم فاکتور میگیرم :دستجردی :محجوب و بی حاشیه ترین، خاوری ؛خوش پوش منتها ب شرطی ک جورابم بپوشن، قریب :مهربون ودلرحم، میرزایی :خاکی و بامعرفت، باقری :بامعرفت،شفیق :پرجنب وجوش وشاد، دهقان :خوش خنده وفعال.


فرحناز
ساعت22:31---23 مرداد 1393

13.حاضری بادوچرخه بری دانشکده 14.اگه بهت بگن قراره آخرین انسان روزمین باشی چیکارمیکنی 15.تا حالا شده قایمکی نصف شب ازتویخچال بستنی بخوری بعد یکی مچتو بگیره 16.علم بهتره یاثروت؟؟؟17:چجوری میشه آدما رو شناخت؟                                                            پپاسخ :

حتماً اینجا، تو رو هم می نشونم ترکش بریم خیابونای قاین دور دور،چطوره؟ می خوای از هستی ساقطمون کنی؟؟؟ 14:چیکا میتونم بکنم، میشینم در آرامش مطالعه میکنم بعدشم برقارو خاموش می کنم میگیرم میخوابم... ولی ن فرح خیلی میترسم گمونم سکته کنم، 15:بستنیای ما ک تو مسیر ترتیبش داده میشه، اصا ب یخچال نمیرسه! 16:اگه بخوام شبیه اس ام اس جواب بدم باید بگم هیچکدوم فقط ذره ای معرفت ولی بجز این با شکسپیر هم موافقم ک میگه:داشتن علم بهتر از داشتن ثروته اما نداشتن ثروت بدتر از نداشتن علمه. 17:مگه نشنیدی میگن آدما رو باید تو سفر شناخت یا زمانی ک ته دیگ ماکارونی میاد سر سفره

 

 



فرحناز
ساعت22:28---23 مرداد 1393

9.بزرگترین خلافت تا الان 10.اگه قرارباشه به یه جزیره دورافتاده بری 10چیز باارزشی که باخودت میبری 11.اگه قرار باشه بری سفر خارج کدوم کشور رو انتخاب میکردی 12.نظرت درباره این کلمات :ناهار جمعه اونم توخوابگاه،، سرویس آقای احمدی نژاد،، شب نشینی توحیاط خوابگاه،، زندگی دانشجویی

پاسخ :ینی چی؟ منظورت اینه ک من خلافکارم؟؟؟ بخدا من اهل خلاف نیستم!!!! بدون شوخی خلاف خاصی ندارم همیشه سعی کردم محافظه کار باشم، 10:ای بابا حداقل تکلیف منو روشن میکردی بفهمم امکانات هس اونجا یا نه!؟! هتل داره؟ همون جزیره ای ک سپیده میگه؟؟؟ 1:مسواکو ی سری لوازم شخصی، 2:گوشیم (گوشی ک آنتن میده؟)، 3:چن دست لباس و کفش مناسب، 3:ی سری خوراکی، 4:چادر مسافرتی، 5:کیسه خواب، 6:دفتر شعرم، 7:هویه وچوب، 8:کیف پولی، 9:چنتا کتاب، 10:داروهای ضروری،دیگم هرچی یادم رفت میگم واسم بفرستن، ببینم نکنه تبعیده؟؟؟ اصا من نمیرم جزیره!!!!!!!!!!  11:فرانسه آخه بنظرم پاریس خیلی قشنگه، 12:ناهار:حرفشم نزن، چی میتونم بگم جز ماکارونی اونم ساعت سه،سرویس :ی دنیا شادی با موزیکای شاد هرچند عتیقس، شب نشینی :آرامش اونم زیر ی آسمون پر از ستاره ک احساس میکنی میشه ستاره هاشو چید، زندگی دانشجویی :فلاکت، بدبختی، هنوزم بگم؟ اما پر از خاطره، می ارزه.



فرحناز
ساعت22:22---23 مرداد 1393

5.اگه کل دنیاروبهت بدن باهاش چیکار میکنی 6.بزرگترین آرزوت 7.اگه پسر بودی دوس داشتی اسمت چی بود 8.اگه بهت بگن الان هرترمی که بخوایی میتونی بری کدوم ترمو انتخاب میکردی وچرا!؟!                                                                                                        پاسخ :5:باهاش دنیا رو می سازم، 6:عاقبت بخیری همه 7:ماهان، 8:ترم پنج یا شش، آخه همه میگن ترم چهار خیلی سخته، منم از همین الان تب کردم!!!!!!!!!

 

 



فرحناز
ساعت22:18---23 مرداد 1393

سلام الی جون،، 1.اگه موقع خوردن غذای مورد علاقت یهویی یه سوسک ازوسطش دربياد چیکارمیکنی 2.اگه. یه پسری بیاد خواستگاریت که ازهرلحاظ مناسب باشه ولی اسمش غضنفر باشه قبول میکنی 3.بهترین خاطرت ازاین سه ترم 4.اگه یه بار دیگه دنیا بیای دوس داری دختر باشی یاپسر؟                                                                                     پاسخ :سلام عزیزم، 1:نکنه انتظار داری بدون هیچ واکنشی ب خوردن غذا ادامه بدم!؟! اه، سوسکه ها!!!! ی جیغ میزنم و از بشقاب فاصله میگیرم بعدشم تا چن ساعت حالم بده!!! 2:صرفاً ک اسم آدما ملاک سنجش ارزش و اعتبارشون نیس، اسم که اهمیتی نداره، 3:

خاطرات خوب زیاده یکیش برف بازی اون روزمون تو حیاط خوابگاه و...،4:راستش هردوش خوبه، هرکدوم دنیای خودشو داره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



غریب اشنا
ساعت21:51---23 مرداد 1393

باسلام خدمت شما1)ازاهداف مهم زندگی شما  2)ملاک های همسر ایده التان چیه3)به نظر شما ایا انسانی دو رو نیستید4)ایا اگر شخصی صادقانه واز روی اطمینان از شما خواستگاری کند منطقی در موردش فکر می کنید یا شماهم مثل بعضی از دانشجویان دختر دانشکده ما جوابای غیر منطقی میدید.                                                                                         پاسخ :سلام، آقا یا خانوم غریب آشنا مدیر وبلاگ فرمودن دیگه کامنتایی با اسم مستعار رو تایید نکنیم، این بار تایید کردم که بابت سوالا گفته نشه انتقاد پذیر نبودم اما لطف کنید منبعد با نام خودتون کامنت بذارین چون تایید نخواهد شد، 1:تصمیم ب ادامه دادن درسم دارم اما بستگی ب شرایط داره، اجرارو هم دوس دارم والبته هنرمو اما مجبورم در آینده حداکثر دو موردو انتخاب کنم، ازدواج هم بالاخره یکی از اهداف مهمه وخیلی موارد دیگه، 2:توی کامنتای قبلی به این سوال پاسخ داده شده،3:ب هیچ وجه، بنظرم این سوال بایستی با دلیل مطرح میشد تا ب درستی توجیه بشه، اعتقادم اینه ک انسان باید همیشه خودش باشه و صادقانه برخورد کنه ک بعدها شرمنده کسی نشه، دورویی برام معنایی نداره بنابراین انصاف نیس  شناخت نداشتن درمورد شخصیت آدما  حمل بر دورویی اونها بشه،4:همیشه سعی کردم محافظه کار باشم و تصمیماتمو از روی منطق بگیرم ک پشیمونی در کار نباشه، اگه شیوه خواستگاری کردن اون فرد غلط ودو پهلو نباشه محاله برخورد من نادرست باشه،گاهیم انسان منطقی جواب میده اما طرف مقابل چون درست  متوجه منظور نشده حمل بر غیرمنطقی بودن جواب میکنه.



عباس
ساعت15:11---23 مرداد 1393

سلام خانم محمودی مخلصیم و عرض ارادت داریم خدمت شوما لوتی گفتم حال کنین.
1.شهرت چقدر خوبه به نظرتون؟1.حالا دکتر پرسیدم ج نداد.2.شما تو زندگی میخوای به کجاش برسی؟3.ورزش تخصصی میکنین؟چه ورزشی رو فقط ایروبیک نگین.
4.حالا به سلیقه تون بر میگرده خانم محمودی چرا وقتی مانتو رنگ روشن میپوشین مث سبز فسفری ،روشم چادر سرتون میکنین چیز جالبی در نمیاد .؟البته عذرخواهم از این سوال5.اینو دوسم سوال میکنه ساخت وساز خونه تو بیرجند چطوره اخه طرف mdf کاره؟6.غم زندگیتون؟7.شرایط ازدواج با شما چیست؟عاقا مثلا اقای ایکس میاد بهتون میگه منو به غلامی قبول کن شما میگی باید این شرایطو داشته باشی؟حالاااااا این شرایط چیه؟8.حالا من رتبتون رو تو کنکور با صدتا بدبختی پیدا کردم.رتبتون رو بگید چند شد؟ناموسا باز مثل اردو سالمندان نگین بالای هزار.9.بازیگر محبوب شما؟10سقف ارزوی خانم محمودی کجاس؟11.اگه پستچی بیاد درخونتون رو بزنه نامه بده دوس داری از طرف کی باشه؟نظرتون در مورد ساپورت و کلیپس ومانتو .... چیه؟12.همیشه خون میدین حالتون بد میشه؟13.حاضرین مشاعره بامن ؟همون میتینگ ؟14.فوتبال بازی کردین؟اگه اره حسش چطور بود؟15غذای مورد غلاقه تون؟16.بهترین فیلم دنیا؟17.الفبای موسیقی ..نت.. رو الان بگین به ترتیب بدون تقلب؟18.ماشین باباتون چیه؟19.تربیت بدنی خانمای کلاس چی بازی میکنن عموما؟20.دخترا در مورد من چی میگن؟ناموسا حقیقتو بگین؟
بعد یه توضیح بدم به دوستان گل اینکه من درمورد شما که میگم مغرورین خدای نکرده اهانتی نکردم و از طرف منفی نیگا نکردم به قضیه .هرکسی خلق خوی خاص خودشو داره حالا یکی با غرور حال میکنه یکی سادگی خشوع و فروتنی یکیمبا هیچکدوم .اینو میگم صرفا جهت اطلاع .که ضمیمه کنین روی سوال خانم باقری که ازمن پرسیدن.




وتوفیق من ا...

پاسخ :سلام، بزرگوارید، 1:تا حدی ک ب انسانیت آدما ضربه نزنه، 2:ب جایی ک حداکثر تلاشمو برای رسیدن ب اهدافم کرده باشمو حسرت سهل انگاریمو نخورم،3:الان اینقد سرم شلوغه ومشغله دارم ک گذاشتم کنار اما قبلاً بدن سازی وایروبیک، 4:خواهش می کنم، چون من لباس جلف و کوتاه رو اونم توی قاین دوس ندارم بپوشم، 5:شرمنده من تو کار ساخت وساز نیستم!!! اما فک میکنم بخاطر پروژه های مسکن مهر فعلاً کاروبارشون روبراهه، 6:غم بزرگی ندارم همش کوچولو موچولو هستن یکیش اینه ک چرا بچه ها اینقد پشت سرهم صفحه ميذارن و هنوزم... 7:اول از همه اینکه با ایمان وبا اخلاق باشه،از لحاظ خانواده هم کفو باشیم، متشخص و مودب باشه، ی پشتوانه مثل رشته تحصیلی، کار یا وضعیت مالی مناسب داشته باشه واز جهت ظاهرم بهم بیایم،8:اگه میدونین پس چرا مجدد مطرحش می کنین؟ خداییش نميدونم چند بود فقط يادمه اصلا راضی کننده نبود، 9:علی صادقی، کتایون ریاحی و...،10:من برای آرزوهام سقفی قائل نمیشم، اعتقادم اینه که آدما ب امید رسیدن ب ارزوهاشونه ک زنده هستن، 11:ی دوست صمیمی،کلیپس :تنها تفاوت دخترا با ی سری از پسرا، ساپورت :ب نظرم در آینده ای ن چندان دور خیلی از آقايون تجربه خواهند کرد،مانتو :نظری ندارم، 12:اصا تا بحال خون نداده بودم واسه همین ضعف کردم، 13:با کمال میل البته ب شرط رعایت قوانین مشاعره، 14:با داداش کوچیکم بازی کردم، جالب بود و پرانرژی، 15:قورمه سبزی، قیمه بادمجون و...،16:بهترین واقعی ترین وجالب ترین فیلم دنیا از دید من زندگی آدماست، 17:ما الفبای فارسی روهم بزور یاد گرفتیم چ برسه ب الفبای موسیقی، والا.18:پژو آردی، 19:والیبال، 20:اینکه خوش پوش هستین و...باقیش دیگه بماند.شما هم موفق باشین

 



فاطمه
ساعت0:57---23 مرداد 1393

سلام عزیزم۱)بزرگترین مشکل وبلاگمون ؟۲)زیبا ترین کلمه ای که تا حالا شنیدی چیه ؟۳)اگه یه لنگه کفش بهت بدنباهاش کدوم یکی از همکلاسی هاتو میزنی؟چرا؟۴) تا حالا حیووون خونگی داشتی؟۵)چطوری میفهمی به کسی علاقه داری ؟ چطوری میفهمی علاقه ست، هوس نیست ۶)در برخورد با چه چیزی دلت می گیره (ناراحت میشی دوست داری گریه کنی)؟۷)فک میکنی نقطه ضعف های من چیه ؟۸).ازاسمت خوشت میاد؟اگه نمیادمیخواستی اسمت چی باشه؟اگه خوشت میادبگوچرا؟۹)از چه جور آدمايي بدتون مي ياد؟-۱۰)تو كلاس كسي هست كه هنوز نتونسته باشين به شخصيتش پي ببرين؟۱۱)من تورو بیشتر دوست دارم یا تو منو؟۱۲)چرا به نظرتون همه از جو کلاس شاکی ان ولی هیشکی نمیخواد یه تغییری تو رفتارش ایجاد کنه۱۳)دوس داری نفر بعد رو صندلی کی باشه؟و اولین سوال از ایشون؟۱۴)خدایش اقا حسینو دوس داری یا اقا سعیدو؟

پاسخ :سلام فاطمه جون،1:وبلاگمون خداروشکر پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدوارم همینطورم بمونه،نقد خاصی ندارم فقط دوس داشتم چ تو فضای مجازی و چه حقیقی ارزش و احترام بیشتری برای هم قائل باشیم، 2:اسامی خدا، خداییش بهم آرامش میده، 3:خود جناب عالیتو ميزدم چون میدونی من اهل کتک کاری نیستم حداقل می گفتی زخم زبون!!!!!!!!! 4:آره داشتم! 5:تابحال تجربش نکردم اما میدونم دوس داشتن مقدسه اگه حقیقتاً ی نفرو دوس داشته باشی میشه یکی از پررنگترین شخصیتای زندگیت، کلی بگم :خوب بودنش حالتو خوب میکنه ن صرفاً با اون بودنت، 6:بی معرفتی رو نمی تونم تحمل کنم اما گریه وقتی ک صبرم لبریز بشه، 7:محافظه کار نیستی و رفتار ناشایست دیگران زود بهم میریزدت، 8:ب اسمم عادت کردم نميتونم بگم بدم میاد، 9:از آدمای دورو، دروغگو، بد خلق و بی نزاکت، آدمایی ک خودشون نباشن زیادی پشت سردیگران حرف بزنن و قضاوت اشتباه و ناعادلانه بکنن و...،10:درحد شناخت کلی شخصیت کسی برام ناشناخته نمونده، 11:نمی دونم تو چقد دوسم داری اما من دوست دارم خودتم میدونی، 12:چون خودخواهیم، چون یاد نگرفتیم چطور بی ریا بهم محبت کنیم و همه رو دوس داشته باشیم، 13:برام تفاوت چندانی نداره ک نفر بعدی کی باشه فقط دوس دارم همه روی این صندلی بشینن و بسته ب شخص و جنسیتش سوالم متفاوته، 14:باور کن هردوشونو قدهم دوس دارم، خوب جفتشون داداشامن نميتونم یکیو انتخاب کنم ک!!!!آخییییششش! تنفس!!!!!

 

 

 

 

 



قریب
ساعت0:41---23 مرداد 1393

منو که بدجور سوزندین حالا که نوبت شما شد نسوزین امیدوارم شما از من بدتر بسوزین. من سوالمو بعدا میپرسم.                       پاسخ:وای نه، بهتون میخوره دل رحمتر ازین حرفا باشین آقای قریب!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ندا
ساعت21:17---22 مرداد 1393

عاخه چرا؟؟؟r /> حالا دوباره از کجابیارمش؟همش کپی پیس بود خو!بزار یادم بیادامیدوارم باسوالای بچه ها از نیمکت ولرمی ب آتشین تبدیل بشه اون قسمتشم ک واسه خودت گفته بودم ک دوباره نگم بهتره

چ عجب چشممون ب صندلى خورد ینی نفرای قبل روزمین میشستن عایا؟
پاسخ:چی بگم والا


َََاحمد
ساعت20:30---22 مرداد 1393

1. یک بیوگرافی کامل از خودتون؟
2. آیا شما واقعا مغرورید؟
3. حجاب چادر رو به سلیقه خودتون می پوشید؟
4. از نظر زیبایی بین بچه های کلاس به خودتون نمره چند میدید؟
5. آیا در حال حاضر قصد ازدواج دارید و اگر یک همکلاسی ازتون خواستگاری کنه بهش فکر میکنید یا همون اول رد میکنید؟
6. بین پرستاری و بازیگری کدوم رو انتخاب میکنید؟
7. بین اساتید دانشکده کدومشون لیاقت استاد بودن رو دارند؟
موفق باشید.

پاسخ :متولد 1371بیرجند، فرزند اول با دو برادر ویک خواهر،داداشم ی سال ازم کوچیکتره ودانشجوی دانشکده افسری، خواهرم دوم ریاضی وداداش کوچیکمم پیش دبستانی، مامانم خونه دار و بابام  بازنشسته نیروی انتظامی، ایشالا ک کافیه!!! 2:نمی دونم چرا همه اینجوری قضاوت می کنن اما خودم میگم مغرور هستم اما ن اون غرور منفیی ک دیگران فک می کنن،3:بله خودم انتخاب کردم، 4:این دیگه قضاوتش با دیگرانه، 5:در جواب خانوم باقریم گفتم برام فرقی نمی کنه ک کی باشه مهم اینه ک ایده آلامو داشته باشه بله فک میکنم، 6:بازیگری رو برای حرفه ی آیندم انتخاب نمیکنم اما اگه اجرا و گویندگی باشه اول اینا بعد پرستاری، 7:اساتید همه قابل احترام و لایقن اما من شیوه خانوم مودی رو بیشتر می پسندم، ممنونم شما هم همینطور.



ندا
ساعت19:00---22 مرداد 1393

7..الهام10 سال دیگه در چه حاله ؟؟؟
8..دوست داری همسر آیندت هم رشته ات باشه یا نه؟چرااااااااااااااا؟!
خب فعلا با همینا سرگرم باش تا برگردم
خشگل جواب ندی با نفت میام سراغ صندلیت!!!!!!!!

 

پاسخ :نمیشه آینده رو پیشبینی کرد اما احتمالاً یا همین رشته دانشگاهیمو ادامه میدم یا یه گالری هنری یا هم کار اجرا، 8:رشته اهمیت چندانی نداره برام، مهم اینه ک ایده آلامو داشته باشه.

 



ندا
ساعت18:48---22 مرداد 1393

4.تا حالا دزدی کردی ؟ کی ؟ چی ؟خب چیه مگه سواله دیگه!!!1
5.ایده آل ترین دختر و پسر کلاس رو نام ببر.
6.موقع ثبت نام بیرجند چند نفرو دیدی و کیا بودن

  پاسخ :نداجون کامنت اولیت حذف شد، شرمنده مجدد بفرستش، 4:ن ب جون خودم نزن این حرفو!5:ایده آل مطلق نداریم، از نظرمن هرکدوم ویژگی های مثبت خاص خودشونو دارن اگه بخوام نام ببرم طومار میشه، 5:چون خونمون بیرجنده دیرتر رفتم واسه ثبت نام وبرخوردی نداشتم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار